Ambitieuze werkgever

Stichting Het Rijnlands Lyceum is een ambitieuze stichting die zowel basis en voortgezet onderwijs als nationaal en internationaal onderwijs verbindt.

De 1150 medewerkers van onze acht scholen verzorgen voor meer dan 7200 leerlingen innovatief kwaliteitsonderwijs waarbij wereldburgerschap centraal staat.

Leren staat voorop

Het Rijnlands is een lerende organisatie die zich voortdurend aanpast aan een veranderende maatschappij. We richten ons niet alleen op de ontwikkeling van onze leerlingen, maar ook op de professionele groei van onze medewerkers. Wij stimuleren en faciliteren hun professionele ontwikkeling en bieden loopbaanperspectief. Alleen zo houden we ons  kwaliteitsonderwijs op niveau.

Arbeidsvoorwaarden

Naast een baan met betekenis biedt Het Rijnlands aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden passend bij de mogelijkheden van de CAO PO en VO. Denk hierbij aan 8% vakantietoeslag, een eindejaarsuitkering, een tegemoetkoming in reiskosten en ABP-pensioenregeling. Daarnaast kunnen wij een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden presenteren zoals een tegemoetkoming in de vakbondscontributie, een voordelige fietsregeling, een jaarlijks fiscaal voordeel met onze salderingsregeling en korting op diverse verzekeringen.

Relocation

Wij begeleiden onze expats bij elke stap van het relocationproces. Benieuwd hoe dit in zijn werk gaat? Bekijk dan onderstaande video.

VOG

Wij hechten aan een veilig schoolklimaat en het welzijn van onze leerlingen en verwachten dat onze medewerkers zich hieraan committeren. Ook bij de werving van nieuwe medewerkers krijgt het onderwerp veiligheid onze bijzondere aandacht. Zo checken wij de identiteit en referenties van nieuwe medewerkers. Ook vindt uw benoeming plaats onder uitdrukkelijk voorbehoud van het tijdig overleggen van een geldige Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).

Zie voor meer informatie onze VOG regeling.

Flexibele krachten

In enkele gevallen zal een vacature vervuld worden door een payroll medewerker of een uitzendkracht. Medewerkers die op payroll- of uitzendbasis bij Het Rijnlands komen werken, worden ruim voor hun startdatum ingelicht door de payroll- of uitzendorganisatie over hun status en arbeidsvoorwaarden. De payroll organisatie of het uitzendbureau is juridisch gezien de werkgever van de payroll medewerker of uitzendkracht.

Stichting Het Rijnlands Lyceum heeft een samenwerkingsverband met Randstad.